Warranty Registration
တစ်သက်တာ လက်ခအခမဲ့ အာမခံ ရရှိရန်အတွက် Register ပြုလုပ်ရန် လိုအပ်ပါသည်။ Register ပြုလုပ်ပြီးပါက ပြန်လည်စစ်ဆေးလိုပါက My Warranty Info ကို နှိပ်၍ စစ်ဆေးနိုင်ပါသည်။
My Warranty Info FAQs Contacts
SUN Warranty Policy (Android & IOS)
တစ်သက်သာ(လက်ခမဲ့) အာမခံသည် ဝယ်ယူပြီးနောက်ပိုင်း
၁. စိတ်ကျေနပ်မှုရှိရမည်။
၂. အကုန်အကျသက်သာမည်။
၃. Error တစ်စုံတစ်ရာရှိခဲ့ပါက အခမဲ့စစ်ဆေးပေးပါမည်။
၄. Update ပြုလုပ်လိုသည်များကို အမြဲ Free ရရှိမည်။
၅. ငွေဖြင့်ဝယ်ယူရသော Android နှင့် IOS Pain Application များ လစဥ် အခမဲ့ ရရှိနိုင်မည်။
(SUN Media Server ရှိ Apps များသာ)
(၁) ကြိမ် ပြုပြင်လျှင် 5000 ကျပ်နှုန်း သက်သာလျှင် (၃) ကြိမ်ဆိုလျှင် ၁၅၀၀၀ ကျပ် သက်သာသွားပြီ ဖြစ်ပါသည်။
၁. စိတ်ကျေနပ်မှုရှိရမည်။
၂. အကုန်အကျသက်သာမည်။
၃. Error တစ်စုံတစ်ရာရှိခဲ့ပါက အခမဲ့စစ်ဆေးပေးပါမည်။
၄. Update ပြုလုပ်လိုသည်များကို အမြဲ Free ရရှိမည်။
၅. ငွေဖြင့်ဝယ်ယူရသော Android နှင့် IOS Pain Application များ လစဥ် အခမဲ့ ရရှိနိုင်မည်။
(SUN Media Server ရှိ Apps များသာ)
(၁) ကြိမ် ပြုပြင်လျှင် 5000 ကျပ်နှုန်း သက်သာလျှင် (၃) ကြိမ်ဆိုလျှင် ၁၅၀၀၀ ကျပ် သက်သာသွားပြီ ဖြစ်ပါသည်။
SUN Lifetime Warranty Policy
SUN Mobile မှ ဟန်းဆက် ဝယ်ယူသူများအတွက် အာမခံ (၂) မျိုးရရှိမည် ဖြစ်သည်။၁။ Software/Hardware တစ်သက်တာ လက်ခမဲ့ အာမခံ
Software တစ်သက်တာ လက်ခမဲ့ အာမခံ တွင် အကျုံးဝင်သော အချက်များမှာ
၁။ Software Error များဖြေရှင်းပေးခြင်း
၂။ System Error နှင့် Virus များဖြေရှင်းပေးခြင်း
၃။ Firmware Upgrade ပြုလုပ်ပေးခြင်း
၄။ Application, Game, Video, Music များထည့်သွင်းခြင်း
၅။ မလိုအပ်သော Cache File များအား ရှင်းထုတ်ပေးခြင်း
၆။ Browser / YouTube History များအား ရှင်းပေးခြင်း
၇။ ဖုန်းနှင့် မကိုက်ညီသော Software များအား ရှင်းပေးခြင်း တို့အား ပုံမှန်ပြုလုပ်ပေးမည် ဖြစ်ပြီး အောက်ပါ အခ မဲ့ဝန်ဆောင်မှုများကိုလည်း ရရှိနိုင်မည် ဖြစ်သည်။
ထို့အပြင် ဆော့ဝဲလ်ပိုင်း နှင့်ပက်သက်၍ ကြုံတွေ့နိုင်သော အောက်ပါအခက်အခဲနှင့် အချက်အလက်များကို လည်း လက်ခ အခမဲ့ ရရှိမည် ဖြစ်သည်။
1.Firmware Write (Firmware ရေးသွင်းခြင်း)
2.Apple ID (Apple ID ဖွင့်ခြင်း)
3.Myanmar Font (မြန်မာစာ ထည့်သွင်းခြင်း)
4.Data Reset (Data Reset ပြုလုပ်ခြင်း)
5.Google Service / Play Store Install (Google နှင့်ပက်သက်သော Software များအား ထည့်သွင်းပေးခြင်း)
6.Mi Account Remove (Mi Account Lock ကျပါက ဖယ်ရှားပေးခြင်း၊ မှတ်ချက်။ အကောင့်ဖွင့်ထားသော ဆင်းမ်ကတ်နှင့် မေးလ်လိပ်စာ ပါရှိရမည်)
7.FRP Unlock (Samsung နှင့် Xiaomi ဖုန်းများအား FRP Unlock ပြုလုပ်ခြင်း) တို့အား အထူးအခွင့်အရေးအနေဖြင့် ဝန်ဆောင်မှု ရရှိနိုင်မည် ဖြစ်သည်။
၁။ Software Error များဖြေရှင်းပေးခြင်း
၂။ System Error နှင့် Virus များဖြေရှင်းပေးခြင်း
၃။ Firmware Upgrade ပြုလုပ်ပေးခြင်း
၄။ Application, Game, Video, Music များထည့်သွင်းခြင်း
၅။ မလိုအပ်သော Cache File များအား ရှင်းထုတ်ပေးခြင်း
၆။ Browser / YouTube History များအား ရှင်းပေးခြင်း
၇။ ဖုန်းနှင့် မကိုက်ညီသော Software များအား ရှင်းပေးခြင်း တို့အား ပုံမှန်ပြုလုပ်ပေးမည် ဖြစ်ပြီး အောက်ပါ အခ မဲ့ဝန်ဆောင်မှုများကိုလည်း ရရှိနိုင်မည် ဖြစ်သည်။
ထို့အပြင် ဆော့ဝဲလ်ပိုင်း နှင့်ပက်သက်၍ ကြုံတွေ့နိုင်သော အောက်ပါအခက်အခဲနှင့် အချက်အလက်များကို လည်း လက်ခ အခမဲ့ ရရှိမည် ဖြစ်သည်။
1.Firmware Write (Firmware ရေးသွင်းခြင်း)
2.Apple ID (Apple ID ဖွင့်ခြင်း)
3.Myanmar Font (မြန်မာစာ ထည့်သွင်းခြင်း)
4.Data Reset (Data Reset ပြုလုပ်ခြင်း)
5.Google Service / Play Store Install (Google နှင့်ပက်သက်သော Software များအား ထည့်သွင်းပေးခြင်း)
6.Mi Account Remove (Mi Account Lock ကျပါက ဖယ်ရှားပေးခြင်း၊ မှတ်ချက်။ အကောင့်ဖွင့်ထားသော ဆင်းမ်ကတ်နှင့် မေးလ်လိပ်စာ ပါရှိရမည်)
7.FRP Unlock (Samsung နှင့် Xiaomi ဖုန်းများအား FRP Unlock ပြုလုပ်ခြင်း) တို့အား အထူးအခွင့်အရေးအနေဖြင့် ဝန်ဆောင်မှု ရရှိနိုင်မည် ဖြစ်သည်။
မှတ်ချက်။ ။ Software နှင့် ပါတ်သက်သော ဝန်ဆောင်မှုများတွင် ပိုက်ဆံပေးဝယ်ယူရသည်များရှိပါက
(ဥပမာ - Authorize Account) ဝယ်ယူရသည့်ကျသင့်ငွေပေးရန်လိုအပ်ပါသည်။
ဝန်ဆောင်မှုအတွက် လက်ခအခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။ တစ်သက်တာ လက်ခမဲ့အာမခံဝန်ဆောင်မှုရယူရန် ဝယ်ယူစဥ်က ဆိုင်ဘောင်ချာ
(သို့မဟုတ်) ဆိုင်အာမခံကဒ် ယူဆောင်လာရန် လိုအပ်ပါသည်။
Hardware တစ်သက်တာ လက်ခမဲ့ အာမခံ တွင် အကျုံးဝင်သော အခက်များမှာ
Hardware နှင့်ပါတ်သက်၍ အောက်ပါ ဝန်ဆောင်မှုများကို လက်ခမဲ့ (ပစ္စည်းဖိုးပေးရပါမည်) ပြုလုပ်ပေးပါသည်။
၁။ LCD + Touch အတွဲလိုက်လဲလှယ်ခြင်း
၂။ Earpiece, Mic, Speaker, Battery လဲလှယ်ခြင်း
၃။ Charging Port ကို သန့်ရှင်းရေးလုပ်ပေးခြင်း
၄။ Earphone/Headphone Port ကို သန့်ရှင်းရေးလုပ်ပေးခြင်း
၅။ Earpiece ကို သန့်ရှင်းရေးလုပ်ပေးခြင်း
၁။ LCD + Touch အတွဲလိုက်လဲလှယ်ခြင်း
၂။ Earpiece, Mic, Speaker, Battery လဲလှယ်ခြင်း
၃။ Charging Port ကို သန့်ရှင်းရေးလုပ်ပေးခြင်း
၄။ Earphone/Headphone Port ကို သန့်ရှင်းရေးလုပ်ပေးခြင်း
၅။ Earpiece ကို သန့်ရှင်းရေးလုပ်ပေးခြင်း
မှတ်ချက်။ ။ Hardware တစ်သက်တာ လက်ခမဲ့ အာမခံ ဝန်ဆောက်မှုရယူရန် ဝယ်ယူစဥ်က ဆိုင်ဘောင်ချာ (သို့မဟုတ်)
ဆိုင်အာမခံကဒ် ယူဆောင်လာရန် လိုအပ်ပါသည်။ ပြုပြင်နိုင်မှုသည် Model ပေါ်မူတည်၍ Spare Part ရရှိနိုင်မှုအပေါ်မူတည်ပါသည်။
၂။ Brand Warranty အာမခံ
Brand Warranty အာမခံတွင် အကျုံးဝင်သော အချက်များမှာ
၁။ ဆန်းမိုလ်ဘိုင်းမှ ဝယ်ယူသော Company Warranty ဟန်းဆက်များ၏ အာမခံကာလသည် Brand ပေါ်မူတည်၍ (၁)နှစ် (သို့မဟုတ်) (၁)နှစ်အထက် ဖြစ်ပါသည်။
၂။ ယျေဘုယျအားဖြင့် သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော ချွတ်ယွင်းချက်များအတွက် Original Parts ပစ္စည်းဖိုး + လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်ပေးပါသည်။ ဝယ်ယူပြီး တစ်ပါတ်အတွင်း factory error ဖြစ်ပါက model တူ အလုံးအသစ်ဖြင့် လဲလှယ်ပေးပါသည်။
၃။ ဖြစ်ပေါ်လာသော Error များကို ဆန်းမိုလ်ဘိုင်းမှဦးစွာ စစ်ဆေးပေးပါမည်။
၄။ သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့်မဟုတ်ပဲ ထုတ်လုပ်သူတို့၏ မှားယွင်းမှုများအားလုံးကို SUN Mobile မှ အာမခံကာလအတွင်း တိကျမှန်ကန်မြန်ဆန်စွာ သက်ဆိုင်ရာ Company နှင့်ချိတ်ဆက်ဆောင်ရွက်ပေးပါမည်။
၅။ သက်ဆိုင်ရာ Company မှပေးသော Brand Warranty ဖြစ်သောကြောင့် ယင်း Company ၏ ဆုံးဖြတ်ချက်သည်သာ အတည်ဖြစ်ပါသည်။
Brand Warranty အာမခံ ပျက်ပျယ်စေနိုင်သည့်အချက်များမှာ
၁။ ရေဝင်ခြင်း၊ အရေတမျိုးမျိုးဝင်ထားခြင်း၊ ပြုတ်ကျခြင်း၊ ထိခိုက်၊ ပွန်းပဲ့၊ ကွဲအက်နေခြင်း
၂။ မလုံလောက်သော၊ Over ဖြစ်နေသော၊ ယိုယွင်းနေသော လျှပ်စစ်ဗို့အားပေးပစ္စည်းများဖြင့် ချိတ်ဆက်မိ၍ အတွင်းတွင် လောင်ကျွမ်းပျက်စီးနေခြင်း
၃။ အခြားသူများမှ ပြုပြင်ထားသည်ကိုတွေ့ရှိရခြင်း
၄။ Company တံဆိပ်၊ Seal များ ပျက်စီးနေခြင်း/ ပြန်ကပ်ထားခြင်း
၅။ Root ဖောက်ခြင်း (Root ဖောက်ပြီး ROM ချိန်းသောကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာသော Error များ) သက်ဆိုင်ရာ Brand များ၏ အာမခံဆိုင်ရာမူဝါဒ များအား အောက်ပါလင့်များတွင် လေ့လာနိုင်ပါသည်။
သက်ဆိုင်ရာ Brand များ၏ အာမခံဆိုင်ရာမူဝါဒ များအား အောက်ပါလင့်များတွင် လေ့လာနိုင်ပါသည်။
၁။ ဆန်းမိုလ်ဘိုင်းမှ ဝယ်ယူသော Company Warranty ဟန်းဆက်များ၏ အာမခံကာလသည် Brand ပေါ်မူတည်၍ (၁)နှစ် (သို့မဟုတ်) (၁)နှစ်အထက် ဖြစ်ပါသည်။
၂။ ယျေဘုယျအားဖြင့် သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော ချွတ်ယွင်းချက်များအတွက် Original Parts ပစ္စည်းဖိုး + လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်ပေးပါသည်။ ဝယ်ယူပြီး တစ်ပါတ်အတွင်း factory error ဖြစ်ပါက model တူ အလုံးအသစ်ဖြင့် လဲလှယ်ပေးပါသည်။
၃။ ဖြစ်ပေါ်လာသော Error များကို ဆန်းမိုလ်ဘိုင်းမှဦးစွာ စစ်ဆေးပေးပါမည်။
၄။ သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့်မဟုတ်ပဲ ထုတ်လုပ်သူတို့၏ မှားယွင်းမှုများအားလုံးကို SUN Mobile မှ အာမခံကာလအတွင်း တိကျမှန်ကန်မြန်ဆန်စွာ သက်ဆိုင်ရာ Company နှင့်ချိတ်ဆက်ဆောင်ရွက်ပေးပါမည်။
၅။ သက်ဆိုင်ရာ Company မှပေးသော Brand Warranty ဖြစ်သောကြောင့် ယင်း Company ၏ ဆုံးဖြတ်ချက်သည်သာ အတည်ဖြစ်ပါသည်။
Brand Warranty အာမခံ ပျက်ပျယ်စေနိုင်သည့်အချက်များမှာ
၁။ ရေဝင်ခြင်း၊ အရေတမျိုးမျိုးဝင်ထားခြင်း၊ ပြုတ်ကျခြင်း၊ ထိခိုက်၊ ပွန်းပဲ့၊ ကွဲအက်နေခြင်း
၂။ မလုံလောက်သော၊ Over ဖြစ်နေသော၊ ယိုယွင်းနေသော လျှပ်စစ်ဗို့အားပေးပစ္စည်းများဖြင့် ချိတ်ဆက်မိ၍ အတွင်းတွင် လောင်ကျွမ်းပျက်စီးနေခြင်း
၃။ အခြားသူများမှ ပြုပြင်ထားသည်ကိုတွေ့ရှိရခြင်း
၄။ Company တံဆိပ်၊ Seal များ ပျက်စီးနေခြင်း/ ပြန်ကပ်ထားခြင်း
၅။ Root ဖောက်ခြင်း (Root ဖောက်ပြီး ROM ချိန်းသောကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာသော Error များ) သက်ဆိုင်ရာ Brand များ၏ အာမခံဆိုင်ရာမူဝါဒ များအား အောက်ပါလင့်များတွင် လေ့လာနိုင်ပါသည်။
TECHNO ဟန်းဆက်များ
▾
TECNO ဟန်းဆက်များအတွက် အာမခံကာလမှာ (၁၃) လ ဖြစ်ပါသည်။
ဘူးထဲတွင် ပါဝင်သော Accessories ပစ္စည်းများ
- နားကြပ် အား ၃ လ အာမခံပါရှိသည်
- Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား ၆ လ အာမခံပါရှိသည်။
Wearable Device
- TECNO မှ ထုတ်လုပ်ထားသော Wearable Device များအတွက် ၁ နှစ်အာမခံပါရှိသည်။
- ဝယ်ပြီး နေ့မှစ၍ ၁ နှစ် အတွင်းမှာ Factory Error တစ်ခုခုဖြစ်ပါက ထိုအစိတ်အပိုင်း (ကျန်အစိတ်အပိုင်းများ မပါ) အား ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်/လဲလှယ် ပေးမည်။
အာမခံကာလအတွင်း
- ဝယ်ယူပြီး (၁၃) လ တိတိကို သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော စက်ချို့ယွင်းမှုတစ်စုံတစ်ရာ ရှိခဲ့ပါက (Software/ Hardware) ပစ္စည်းဖိုးလက်ခ အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
- ၁ သိန်းခွဲအထက်ဖုန်းများအား ရက် ၁၀၀ အတွင်း မှန်ကွဲပါက (ရေ၀င်တာမရပါ, မိန်းဘုတ်error မပါ) မှန်ကို Free လဲပေးမည်။
- ဝယ်ပြီးနေ့မှစ၍ ၆ လအတွင်း ဖုန်း ဘက်ထရီ Error တစ်ခုခုဖြစ်ခဲ့ပါက ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင် ပေးမည် ။
- သုံးစွဲသူ၏ ပေါ့ဆမှုကြောင့် Warranty ကာလ အတွင်း ပျက်စီးမှုများအတွက် ပြုပြင်သည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး ကျသင့်မည် ဖြစ်ပြီး လက်ခအား ပျက်စီးမှုအတိုင်းအတာ အပေါ်မူတည်၍ အခမဲ့ မှ ကျသင့်ငွေအသီးသီးရှိနိုင်သည်။
- In Warranty ဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းများ လဲလှယ်ပြီးနောက်ပိုင်းတွင်လည်း အာမခံ သက်တမ်းကျန်သည် အထိခံစားခွင့်ရှိသည်။
Out of Warranty
- Warranty ကာလ ကျော်လွန်ခဲ့ပြီးနောက် (သို့မဟုတ်) အသုံးပြုသူ၏ မှားယွင်းစွာအသုံးပြုမှုကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှုများ အတွက် ပြုပြင်လိုသည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ ကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။
- တချို့ Case တွေမှာ Warranty ကာလ ကျော်သွားပေမယ့် VIP Customer ဖြစ်ပါက Management သို့တင်ပြ၍ သက်ဆိုင်ရာ Service Center ချိတ်ဆက်ပြီး အသက်သာဆုံး နှုန်းထားဖြင့် အဆင်ပြေစေရန် ညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ပေးမည်။
Repeat Repair Warranty
- In Warranty ဖြစ်စေ Out of Warranty ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှု တစ်စုံတစ်ရာအား ပြုပြင်လဲလှယ်မှုရှိခဲ့ပါက အဆိုပါ လဲလှယ်ထားသည့် အစိတ်အပိုင်းအား အာမခံပြန်ပေးထားခြင်းမရှိပါ။
TECNO Service Center (Pathein)
- တိုက်နပါတ် R39၊ ရွှေမင်္ဂလာလမ်း၊ မြကျွန်းသာအိမ်ယာ ။ ဖုန်း - 09 898569901
VIVO ဟန်းဆက်များ
▾
- VIVO ဟန်းဆက်များအတွက် အာမခံကာလမှာ (၁) နှစ် ဖြစ်ပါသည်။
- Software ပိုင်းဆိုင်ရာအား Life-time အာမခံပါရှိသည်။
ဘူးထဲတွင် ပါဝင်သော Accessories ပစ္စည်းများ
- နားကြပ်၊ Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား ၆ လ အာမခံပါရှိသည်။
Wearable Device
- Vivo မှထုတ်လုပ်ထားသော Wearable Device မရှိပါ။
အာမခံကာလအတွင်း
- ဝယ်ယူပြီး (၁) နှစ် တိတိကို သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော စက်ချို့ယွင်းမှုတစ်စုံတစ်ရာ ရှိခဲ့ပါက (Software/ Hardware) ပစ္စည်းဖိုးလက်ခ အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
- သုံးစွဲသူ၏ ပေါ့ဆမှုကြောင့် Warranty ကာလ အတွင်း ပျက်စီးမှုများအတွက် ပြုပြင်သည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုးသာ ကျသင့်မည် ဖြစ်ပြီး လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်ပေးမည်ဖြစ်သည်။
- In Warranty ဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းများ လဲလှယ်ပြီးနောက်ပိုင်းတွင်လည်း အာမခံ သက်တမ်းကျန်သည် အထိခံစားခွင့်ရှိသည်။
Out of Warranty
- Warranty ကာလ ကျော်လွန်ခဲ့ပြီးနောက် (သို့မဟုတ်) အသုံးပြုသူ၏ မှားယွင်းစွာအသုံးပြုမှုကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှုများ အတွက် ပြုပြင်လိုသည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုးသာ ကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။
- တချို့ Case တွေမှာ Warranty ကာလ ကျော်သွားပေမယ့် VIP Customer ဖြစ်ပါက Management သို့တင်ပြ၍ သက်ဆိုင်ရာ Service Center ချိတ်ဆက်ပြီး အသက်သာဆုံး နှုန်းထားဖြင့် အဆင်ပြေစေရန် ညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ပေးမည်။
Repeat Repair Warranty
- In Warranty ဖြစ်စေ Out of Warranty ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှု တစ်စုံတစ်ရာအား ပြုပြင်လဲလှယ်မှုရှိခဲ့ပါက အဆိုပါ လဲလှယ်ထားသည့် အစိတ်အပိုင်းအား ၃ လ (ရက်၉၀) အာမခံရရှိမည်။
VIVO Service Center (Pathein)
အမှတ် ၄၇ ၊မဟာဗန္ဓုလလမ်း ၊ အမှတ် ၃ ရက်ကွက် ၊
အ.ထ.က ၁ ကျောင်းဘေး ၊ ပုသိမ်မြို့။
042 25342
အ.ထ.က ၁ ကျောင်းဘေး ၊ ပုသိမ်မြို့။
042 25342
Huawei ဟန်းဆက်များ
▾
- Huawei ဟန်းဆက်များအတွက် အာမခံကာလမှာ (၁) နှစ် ဖြစ်ပါသည်။
ဘူးထဲတွင် ပါဝင်သော Accessories ပစ္စည်းများ
- နားကြပ် အား ၃ လ အာမခံပါရှိသည်
- Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား ၆ လ အာမခံပါရှိသည်။
Wearable Device
- Huawei မှ ထုတ်လုပ်ထားသော Wearable Device များအတွက် ၁ နှစ်အာမခံပါရှိသည်။
- ဝယ်ပြီး နေ့မှစ၍ ၁ နှစ် အတွင်းမှာ Factory Error တစ်ခုခုဖြစ်ပါက ထိုအစိတ်အပိုင်း (ကျန်အစိတ်အပိုင်းများ မပါ) အား ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်/လဲလှယ် ပေးမည်။
အာမခံကာလအတွင်း
- ဝယ်ယူပြီး (၁) နှစ် တိတိကို သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော စက်ချို့ယွင်းမှုတစ်စုံတစ်ရာ ရှိခဲ့ပါက (Software/ Hardware) ပစ္စည်းဖိုးလက်ခ အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
- သုံးစွဲသူ၏ ပေါ့ဆမှုကြောင့် Warranty ကာလ အတွင်း ပျက်စီးမှုများအတွက် ပြုပြင်သည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုးသာ ကျသင့်မည် ဖြစ်ပြီး လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်ပေးမည်ဖြစ်သည်။
- In Warranty ဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းများ လဲလှယ်ပြီးနောက်ပိုင်းတွင်လည်း အာမခံ သက်တမ်းကျန်သည် အထိခံစားခွင့်ရှိသည်။
Out of Warranty
- Warranty ကာလ ကျော်လွန်ခဲ့ပြီးနောက် (သို့မဟုတ်) အသုံးပြုသူ၏ မှားယွင်းစွာအသုံးပြုမှုကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှုများ အတွက် ပြုပြင်လိုသည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုးသာ ကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။
- တချို့ Case တွေမှာ Warranty ကာလ ကျော်သွားပေမယ့် VIP Customer ဖြစ်ပါက Management သို့တင်ပြ၍ သက်ဆိုင်ရာ Service Center ချိတ်ဆက်ပြီး အသက်သာဆုံး နှုန်းထားဖြင့် အဆင်ပြေစေရန် ညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ပေးမည်။
Repeat Repair Warranty
- In Warranty ဖြစ်စေ Out of Warranty ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှု တစ်စုံတစ်ရာအား ပြုပြင်လဲလှယ်မှုရှိခဲ့ပါက အဆိုပါ လဲလှယ်ထားသည့် အစိတ်အပိုင်းအား ၃ လ (ရက်၉၀) အာမခံရရှိမည်။
Huawei Service Center (Pathein)
ရွှေမုဌောဘုရား အရှေ့ဘက်မုဂ်ဦးအရှေ့၊
09 454015577
09 454015577
OPPO ဟန်းဆက်များ
▾
- OPPO ဟန်းဆက်များအတွက် အာမခံကာလမှာ (၁) နှစ် ဖြစ်ပါသည်။
- Software ပိုင်းဆိုင်ရာအား Life-time အာမခံပါရှိသည်။
ဘူးထဲတွင် ပါဝင်သော Accessories ပစ္စည်းများ
- နားကြပ်၊ Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား ၆ လ အာမခံပါရှိသည်။
Wearable Device
- OPPO မှ ထုတ်လုပ်ထားသော Wearable Device (W11 နှင့် M31 Model) များအတွက် ၁ နှစ်အာမခံပါရှိသည်။
- ဝယ်ပြီး နေ့မှစ၍ ၁ နှစ် အတွင်းမှာ Factory Error တစ်ခုခုဖြစ်ပါက ထိုအစိတ်အပိုင်း (ကျန်အစိတ်အပိုင်းများ မပါ) အား ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်/လဲလှယ် ပေးမည်။
အာမခံကာလအတွင်း
- ဝယ်ယူပြီး (၁) နှစ် တိတိကို သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော စက်ချို့ယွင်းမှုတစ်စုံတစ်ရာ ရှိခဲ့ပါက (Software/ Hardware) ပစ္စည်းဖိုးလက်ခ အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
- ဝယ်ပြီးနေ့မှစ၍ ၆ လအတွင်း ဖုန်း ဘက်ထရီ Error တစ်ခုခုဖြစ်ခဲ့ပါက ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင် ပေးမည် ။
- သုံးစွဲသူ၏ ပေါ့ဆမှုကြောင့် Warranty ကာလ အတွင်း ပျက်စီးမှုများအတွက် ပြုပြင်သည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး ကျသင့်မည် ဖြစ်ပြီး လက်ခအား ပျက်စီးမှုအတိုင်းအတာ အပေါ်မူတည်၍ အခမဲ့ မှ ကျသင့်ငွေအသီးသီးရှိနိုင်သည်။
- In Warranty ဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းများ လဲလှယ်ပြီးနောက်ပိုင်းတွင်လည်း အာမခံ သက်တမ်းကျန်သည် အထိခံစားခွင့်ရှိသည်။
Out of Warranty
- Warranty ကာလ ကျော်လွန်ခဲ့ပြီးနောက် (သို့မဟုတ်) အသုံးပြုသူ၏ မှားယွင်းစွာအသုံးပြုမှုကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှုများ အတွက် ပြုပြင်လိုသည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ ကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။
- တချို့ Case တွေမှာ Warranty ကာလ ကျော်သွားပေမယ့် VIP Customer ဖြစ်ပါက Management သို့တင်ပြ၍ သက်ဆိုင်ရာ Service Center ချိတ်ဆက်ပြီး အသက်သာဆုံး နှုန်းထားဖြင့် အဆင်ပြေစေရန် ညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ပေးမည်။
Repeat Repair Warranty
- In Warranty ဖြစ်စေ Out of Warranty ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှု တစ်စုံတစ်ရာအား ပြုပြင်လဲလှယ်မှုရှိခဲ့ပါက အဆိုပါ လဲလှယ်ထားသည့် အစိတ်အပိုင်းအား ၃ လ (ရက်၉၀) အာမခံရရှိမည်။
OPPO Service Center (Pathein)
တိုက်နံပါတ် ၅၊ တာဝတိံသာလမ်း ၊ ပုသိမ်မြို့။
09 423602241
09 423602241
Realme ဟန်းဆက်များ
▾
- Realme ဟန်းဆက်များအတွက် အာမခံကာလမှာ (၁) နှစ် ဖြစ်ပါသည်။
- Software ပိုင်းဆိုင်ရာအား Life-time အာမခံပါရှိသည်။
ဘူးထဲတွင် ပါဝင်သော Accessories ပစ္စည်းများ
- Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား ၆ လ အာမခံပါရှိသည်။
Wearable Device
- Realme မှ ထုတ်လုပ်ထားသော Wearable Device များအတွက် ၁ နှစ်အာမခံပါရှိသည်။
- ဝယ်ပြီး နေ့မှစ၍ ၁ နှစ် အတွင်းမှာ Factory Error တစ်ခုခုဖြစ်ပါက ထိုအစိတ်အပိုင်း (ကျန်အစိတ်အပိုင်းများ မပါ) အား ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်/လဲလှယ် ပေးမည်။
အာမခံကာလအတွင်း
- ဝယ်ယူပြီး (၁) နှစ် တိတိကို သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော စက်ချို့ယွင်းမှုတစ်စုံတစ်ရာ ရှိခဲ့ပါက (Software/ Hardware) ပစ္စည်းဖိုးလက်ခ အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
- ဝယ်ပြီးနေ့မှစ၍ ၆ လအတွင်း ဖုန်း ဘက်ထရီ Error တစ်ခုခုဖြစ်ခဲ့ပါက ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင် ပေးမည် ။
- သုံးစွဲသူ၏ ပေါ့ဆမှုကြောင့် Warranty ကာလ အတွင်း ပျက်စီးမှုများအတွက် ပြုပြင်သည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး ကျသင့်မည် ဖြစ်ပြီး လက်ခအား ပျက်စီးမှုအတိုင်းအတာ အပေါ်မူတည်၍ အခမဲ့ မှ ကျသင့်ငွေအသီးသီးရှိနိုင်သည်။
- In Warranty ဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းများ လဲလှယ်ပြီးနောက်ပိုင်းတွင်လည်း အာမခံ သက်တမ်းကျန်သည် အထိခံစားခွင့်ရှိသည်။
Out of Warranty
- Warranty ကာလ ကျော်လွန်ခဲ့ပြီးနောက် (သို့မဟုတ်) အသုံးပြုသူ၏ မှားယွင်းစွာအသုံးပြုမှုကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှုများ အတွက် ပြုပြင်လိုသည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ ကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။
- တချို့ Case တွေမှာ Warranty ကာလ ကျော်သွားပေမယ့် VIP Customer ဖြစ်ပါက Management သို့တင်ပြ၍ သက်ဆိုင်ရာ Service Center ချိတ်ဆက်ပြီး အသက်သာဆုံး နှုန်းထားဖြင့် အဆင်ပြေစေရန် ညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ပေးမည်။
Repeat Repair Warranty
- In Warranty ဖြစ်စေ Out of Warranty ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှု တစ်စုံတစ်ရာအား ပြုပြင်လဲလှယ်မှုရှိခဲ့ပါက အဆိုပါ လဲလှယ်ထားသည့် အစိတ်အပိုင်းအား ၃ လ (ရက်၉၀) အာမခံရရှိမည်။
Realme Service Center (Pathein)
တိုက်နံပါတ် ၅၊ တာဝတိံသာလမ်း ၊ ပုသိမ်မြို့။
09 423602241
09 423602241
Honor ဟန်းဆက်များ
▾
- Honor ဟန်းဆက်များအတွက် အာမခံကာလမှာ (၁) နှစ် ဖြစ်ပါသည်။
ဘူးထဲတွင် ပါဝင်သော Accessories ပစ္စည်းများ
- နားကြပ်၊ Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား အာမခံ မပါရှိပါ။
Wearable Device
- Honor မှထုတ်လုပ်ထားသော Wearable Device မရှိပါ။
အာမခံကာလအတွင်း
- ဝယ်ယူပြီး (၁) နှစ် တိတိကို သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော စက်ချို့ယွင်းမှုတစ်စုံတစ်ရာ ရှိခဲ့ပါက (Software/ Hardware) ပစ္စည်းဖိုးလက်ခ အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
- သုံးစွဲသူ၏ ပေါ့ဆမှုကြောင့် Warranty ကာလ အတွင်း ပျက်စီးမှုများအတွက် ပြုပြင်သည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး ကျသင့်မည် ဖြစ်ပြီး လက်ခအား ပျက်စီးမှုအတိုင်းအတာ အပေါ်မူတည်၍ အခမဲ့ မှ ကျသင့်ငွေအသီးသီးရှိနိုင်သည်။
- In Warranty ဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းများ လဲလှယ်ပြီးနောက်ပိုင်းတွင်လည်း အာမခံ သက်တမ်းကျန်သည် အထိခံစားခွင့်ရှိသည်။
Out of Warranty
- Warranty ကာလ ကျော်လွန်ခဲ့ပြီးနောက် (သို့မဟုတ်) အသုံးပြုသူ၏ မှားယွင်းစွာအသုံးပြုမှုကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှုများ အတွက် ပြုပြင်လိုသည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ ကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။
- တချို့ Case တွေမှာ Warranty ကာလ ကျော်သွားပေမယ့် VIP Customer ဖြစ်ပါက Management သို့တင်ပြ၍ သက်ဆိုင်ရာ Service Center ချိတ်ဆက်ပြီး အသက်သာဆုံး နှုန်းထားဖြင့် အဆင်ပြေစေရန် ညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ပေးမည်။
Repeat Repair Warranty
- In Warranty ဖြစ်စေ Out of Warranty ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှု တစ်စုံတစ်ရာအား ပြုပြင်လဲလှယ်မှုရှိခဲ့ပါက အဆိုပါ လဲလှယ်ထားသည့် အစိတ်အပိုင်းအား အာမခံပြန်ပေးထားခြင်းမရှိပါ။
Honor Service Center (Pathein)
ကမ်းနားလမ်း၊ ထုံးဘိုရက်ကွက်၊ ကမ္ဘာကျော် အိမ်ဆောက်ပစ္စည်းဆိုင်ဘေး၊ ပုသိမ်မြို့
09 982729009
09 982729009
iTel ဟန်းဆက်များ
▾
- iTel ဟန်းဆက်များအတွက် အာမခံကာလမှာ (၁) နှစ် ဖြစ်ပါသည်။
ဘူးထဲတွင် ပါဝင်သော Accessories ပစ္စည်းများ
- နားကြပ်၊ Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား အာမခံ မပါရှိပါ။
Wearable Device
- iTel မှထုတ်လုပ်ထားသော Wearable Device မရှိပါ။
အာမခံကာလအတွင်း
- ဝယ်ယူပြီး (၁) နှစ် တိတိကို သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော စက်ချို့ယွင်းမှုတစ်စုံတစ်ရာ ရှိခဲ့ပါက (Software/ Hardware) ပစ္စည်းဖိုးလက်ခ အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
- သုံးစွဲသူ၏ ပေါ့ဆမှုကြောင့် Warranty ကာလ အတွင်း ပျက်စီးမှုများအတွက် ပြုပြင်သည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး ကျသင့်မည် ဖြစ်ပြီး လက်ခအား ပျက်စီးမှုအတိုင်းအတာ အပေါ်မူတည်၍ အခမဲ့ မှ ကျသင့်ငွေအသီးသီးရှိနိုင်သည်။
- In Warranty ဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းများ လဲလှယ်ပြီးနောက်ပိုင်းတွင်လည်း အာမခံ သက်တမ်းကျန်သည် အထိခံစားခွင့်ရှိသည်။
Out of Warranty
- Warranty ကာလ ကျော်လွန်ခဲ့ပြီးနောက် (သို့မဟုတ်) အသုံးပြုသူ၏ မှားယွင်းစွာအသုံးပြုမှုကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှုများ အတွက် ပြုပြင်လိုသည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ ကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။
- တချို့ Case တွေမှာ Warranty ကာလ ကျော်သွားပေမယ့် VIP Customer ဖြစ်ပါက Management သို့တင်ပြ၍ သက်ဆိုင်ရာ Service Center ချိတ်ဆက်ပြီး အသက်သာဆုံး နှုန်းထားဖြင့် အဆင်ပြေစေရန် ညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ပေးမည်။
Repeat Repair Warranty
- In Warranty ဖြစ်စေ Out of Warranty ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှု တစ်စုံတစ်ရာအား ပြုပြင်လဲလှယ်မှုရှိခဲ့ပါက အဆိုပါ လဲလှယ်ထားသည့် အစိတ်အပိုင်းအား အာမခံပြန်ပေးထားခြင်းမရှိပါ။
iTel Service Center (Pathein)
တိုက်နံပါတ် R40၊ ရွှေမင်္ဂလာလမ်း၊ မြကျွန်းသာအိမ်ယာ
09 898569901
09 898569901
SINGTECH ဟန်းဆက်များ
▾
- SINGTECH ဟန်းဆက်များအတွက် အာမခံကာလမှာ (၁) နှစ် ဖြစ်ပါသည်။
ဘူးထဲတွင် ပါဝင်သော Accessories ပစ္စည်းများ
- နားကြပ်၊ Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား အာမခံ မပါရှိပါ။
Wearable Device
- SINGTECH မှထုတ်လုပ်ထားသော Wearable Device မရှိပါ။
အာမခံကာလအတွင်း
- ဝယ်ယူပြီး (၁) နှစ် တိတိကို သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော စက်ချို့ယွင်းမှုတစ်စုံတစ်ရာ ရှိခဲ့ပါက (Software/ Hardware) ပစ္စည်းဖိုးလက်ခ အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
- သုံးစွဲသူ၏ ပေါ့ဆမှုကြောင့် Warranty ကာလ အတွင်း ပျက်စီးမှုများအတွက် ပြုပြင်သည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး ကျသင့်မည် ဖြစ်ပြီး လက်ခအား ပျက်စီးမှုအတိုင်းအတာ အပေါ်မူတည်၍ အခမဲ့ မှ ကျသင့်ငွေအသီးသီးရှိနိုင်သည်။
- In Warranty ဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းများ လဲလှယ်ပြီးနောက်ပိုင်းတွင်လည်း အာမခံ သက်တမ်းကျန်သည် အထိခံစားခွင့်ရှိသည်။
Out of Warranty
- Warranty ကာလ ကျော်လွန်ခဲ့ပြီးနောက် (သို့မဟုတ်) အသုံးပြုသူ၏ မှားယွင်းစွာအသုံးပြုမှုကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှုများ အတွက် ပြုပြင်လိုသည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ ကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။
- တချို့ Case တွေမှာ Warranty ကာလ ကျော်သွားပေမယ့် VIP Customer ဖြစ်ပါက Management သို့တင်ပြ၍ သက်ဆိုင်ရာ Service Center ချိတ်ဆက်ပြီး အသက်သာဆုံး နှုန်းထားဖြင့် အဆင်ပြေစေရန် ညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ပေးမည်။
Repeat Repair Warranty
- In Warranty ဖြစ်စေ Out of Warranty ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှု တစ်စုံတစ်ရာအား ပြုပြင်လဲလှယ်မှုရှိခဲ့ပါက အဆိုပါ လဲလှယ်ထားသည့် အစိတ်အပိုင်းအား အာမခံပြန်ပေးထားခြင်းမရှိပါ။
SINGTECH Service Center (Pathein)
𝙎𝙐𝙉 𝙈𝙤𝙗𝙞𝙡𝙚 & 𝙄𝙏 𝙎𝙝𝙤𝙥 (မြို့မဈေးရှေ့)
အမှတ် ၄၅/၄၆၊ ရွှေစေတီလမ်း (ဘုရားတောင်ဘက်မုဒ်အနီး)၊ ပုသိမ်မြို့
09 794523849
အမှတ် ၄၅/၄၆၊ ရွှေစေတီလမ်း (ဘုရားတောင်ဘက်မုဒ်အနီး)၊ ပုသိမ်မြို့
09 794523849
SAMSUNG ဟန်းဆက်များ
▾
- SAMSUNG ဟန်းဆက်များအတွက် အာမခံကာလမှာ (၁) နှစ် ဖြစ်ပါသည်။
ဘူးထဲတွင် ပါဝင်သော Accessories ပစ္စည်းများ
- နားကြပ်၊ Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား ၆ လ အာမခံပါရှိသည်။
Wearable Device
- SAMSUNG မှ ထုတ်လုပ်ထားသော Wearable Device များအတွက် ၁ နှစ်အာမခံပါရှိသည်။
- ဝယ်ပြီး နေ့မှစ၍ ၁ နှစ် အတွင်းမှာ Factory Error တစ်ခုခုဖြစ်ပါက ထိုအစိတ်အပိုင်း (ကျန်အစိတ်အပိုင်းများ မပါ) အား ပစ္စည်းဖိုး+လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်/လဲလှယ် ပေးမည်။
အာမခံကာလအတွင်း
- ဝယ်ယူပြီး (၁) နှစ် တိတိကို သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော စက်ချို့ယွင်းမှုတစ်စုံတစ်ရာ ရှိခဲ့ပါက (Software/ Hardware) ပစ္စည်းဖိုးလက်ခ အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
- သုံးစွဲသူ၏ ပေါ့ဆမှုကြောင့် Warranty ကာလ အတွင်း ပျက်စီးမှုများအတွက် ပြုပြင်သည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုးသာ ကျသင့်မည် ဖြစ်ပြီး လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်ပေးမည်ဖြစ်သည်။
- In Warranty ဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းများ လဲလှယ်ပြီးနောက်ပိုင်းတွင်လည်း အာမခံ သက်တမ်းကျန်သည် အထိခံစားခွင့်ရှိသည်။
Out of Warranty
- Warranty ကာလ ကျော်လွန်ခဲ့ပြီးနောက် (သို့မဟုတ်) အသုံးပြုသူ၏ မှားယွင်းစွာအသုံးပြုမှုကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှုများ အတွက် ပြုပြင်လိုသည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုးသာ ကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။
- တချို့ Case တွေမှာ Warranty ကာလ ကျော်သွားပေမယ့် VIP Customer ဖြစ်ပါက Management သို့တင်ပြ၍ သက်ဆိုင်ရာ Service Center ချိတ်ဆက်ပြီး အသက်သာဆုံး နှုန်းထားဖြင့် အဆင်ပြေစေရန် ညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ပေးမည်။
Repeat Repair Warranty
- In Warranty ဖြစ်စေ Out of Warranty ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှု တစ်စုံတစ်ရာအား ပြုပြင်လဲလှယ်မှုရှိခဲ့ပါက အဆိုပါ လဲလှယ်ထားသည့် အစိတ်အပိုင်းအား ၃ လ (ရက်၉၀) အာမခံရရှိမည်။
SAMSUNG Service Center (Pathein)
အမှတ် ၂၁၄၇၊ မဟာဗန္ဓုလလမ်းမကြီး (အောင်စက်ြာဘုရားရှေ့) ၊ ပုသိမ်မြို့။
09 785000432
09 785000432
Xiaomi ဟန်းဆက်များ
▾
- Xiaomi ဟန်းဆက်များအတွက် အာမခံကာလမှာ (၁) နှစ် ဖြစ်ပါသည်။
ဘူးထဲတွင် ပါဝင်သော Accessories ပစ္စည်းများ
- နားကြပ်၊ Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား အာမခံ မပါရှိပါ။
Wearable Device
- နားကြပ်၊ Charger နှင့် အားသွင်းကြိုး အား အာမခံ မပါရှိပါ။
အာမခံကာလအတွင်း
- ဝယ်ယူပြီး (၁) နှစ် တိတိကို သုံးစွဲသူ၏မှားယွင်းမှုကြောင့် မဟုတ်သော စက်ချို့ယွင်းမှုတစ်စုံတစ်ရာ ရှိခဲ့ပါက (Software/ Hardware) ပစ္စည်းဖိုးလက်ခ အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
- သုံးစွဲသူ၏ ပေါ့ဆမှုကြောင့် Warranty ကာလ အတွင်း ပျက်စီးမှုများအတွက် ပြုပြင်သည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုးသာ ကျသင့်မည် ဖြစ်ပြီး လက်ခ အခမဲ့ ပြုပြင်ပေးမည်ဖြစ်သည်။
- In Warranty ဖြင့် သက်ဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းများ လဲလှယ်ပြီးနောက်ပိုင်းတွင်လည်း အာမခံ သက်တမ်းကျန်သည် အထိခံစားခွင့်ရှိသည်။
Out of Warranty
- Warranty ကာလ ကျော်လွန်ခဲ့ပြီးနောက် (သို့မဟုတ်) အသုံးပြုသူ၏ မှားယွင်းစွာအသုံးပြုမှုကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှုများ အတွက် ပြုပြင်လိုသည့်အခါ ပစ္စည်းဖိုးသာ ကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။
- တချို့ Case တွေမှာ Warranty ကာလ ကျော်သွားပေမယ့် VIP Customer ဖြစ်ပါက Management သို့တင်ပြ၍ သက်ဆိုင်ရာ Service Center ချိတ်ဆက်ပြီး အသက်သာဆုံး နှုန်းထားဖြင့် အဆင်ပြေစေရန် ညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ပေးမည်။
Repeat Repair Warranty
- In Warranty ဖြစ်စေ Out of Warranty ဖြစ်စေ ပျက်စီးမှု တစ်စုံတစ်ရာအား ပြုပြင်လဲလှယ်မှုရှိခဲ့ပါက အဆိုပါ လဲလှယ်ထားသည့် အစိတ်အပိုင်းအား ၃ လ (ရက်၉၀) အာမခံရရှိမည်။
Xiaomi Service Center (Pathein)
အမှတ် ၁၁၀၊ ကုန်သည်လမ်း၊ ပုသိမ်မြို့
09 771120501
09 771120501
How Can We Help You?

Contact us
SUN Service Center
လိပ်စာ | : အမှတ် (၄၂)၊ ရှင်ပင်ဘုန်းပွင့်လမ်း၊ တံတားကြီးတန်းလမ်းသစ်ထောင့်၊ ပုသိမ်မြို့။ |
ဖုန်း | : 09 777 317777 |
မေးလ် | : sunmobile@gmail.com |
ဆိုင်ဖွင့်ချိန် | : .... မှ..... အထိ ပိတ်ရက်မရှိ ဖွင့်လှစ်ထားပါသည်။ |